Sociale media zakelijk gebruiken

Iedereen gebruikt sociale media. Tenminste zo lijkt het. Het is daarom belangrijk dat je organisatie in meer of mindere mate actief is op die sociale media. De vraag is niet meer of je sociale media voor je bedrijf moet toepassen maar hoe

Ik kan je daar op twee manieren bij helpen. Wat voor jou en je organisatie het beste werkt. Je hebt de volgende keuzes:

  • Workshop sociale media. Volg de workshop samen met je collega’s zodat jullie met de verworven kennis zelf de sociale-media-activiteiten voor jullie organisatie kunnen regelen.
  • Sociale-mediamarketeer op afroep. Huur mij in zodat ik voor je organisatie een social-mediamarketingplan opstel. De uitvoering kan dan door jouw organisatie uitgevoerd worden, of door ons samen of alleen door mij.

Workshop ‘Sociale media zakelijk gebruiken’

Als je kiest voor de workshop, dan kom ik bij jouw organisatie langs en vertel in zo’n 2 á 3 uur hoe je sociale media zakelijk kan toepassen. Deze workshop bestaat uit twee delen:

  1. Het eerste gedeelte is een informatief gedeelte waarin jij en je collega’s inzage krijgen in de vele verschillende aspecten van de sociale netwerken.
  2. In het tweede gedeelte gaan we praktisch aan de slag om de gewenste sociale-media-accounts in te richten.

Als hulpmiddel krijgt iedereen een praktische handleiding waarin stap-voor-stap wordt uitgelegd hoe de accounts aangemaakt en geoptimaliseerd kunnen worden. Hieronder zie je per sociaal netwerk welke onderwerpen behandeld worden.

Interesse in de workshop ‘Sociale media zakelijk gebruiken’? Vul het antwoordformulier hiernaast in.

Aanmelden workshop
sociale media

Aanvraag workshop
Voornaam
Achternaam
Wat gebeurt met je info? Lees mijn privacybeleid.
Bezig met versturen
logo-Facebook
  • Het verschil tussen een Profiel pagina en een Bedrijfspagina
  • Het aanmaken van een Facebook Bedrijfspagina-account
  • Facebook Tijdlijn
  • Facebook paginastatistieken
  • Een eigen unieke Facebook URL
  • Adverteren met Facebook Ads
  • en meer.
logo-google-plus
  • Het opzetten van een goed informerende profielpagina
  • Het opzetten en optimaliseren van je Google+ bedrijfspagina
  • Het delen en promoten van je Google+ bedrijfspagina
  • Het optimaliseren van je Google+ bedrijfspagina voor de zoekmachines
  • Het begrijpen va de opbouw van je Google+ profielpagina
logo-YouTube
  • Het maken van een youTube-videokanaal
  • Ht optimaliseren van YouTube-filmpjes om hoger te ranken in de YouTube-zoekresultaten
  • Video-opnametips
  • Methodes om meer kijkers en interactie te verkrijgen bij YuTube-video’s
  • YouTube-video op Facebook en LinkedIn
  • YouTube-statistieken
logo-instagram
  • Het aanmaken van een Instagram-account
  • Het gebruik van hashtags
  • Welke beelden gebruiken?
  • Adverteren op Instagram

De kosten van de Social Media Workshop

De sociale-mediaworkshop duurt zo’n twee uur en kost € 250 ex. BTW. Deze prijs geldt voor max. 2 personen. Er kunnen meerdere personen van dezelfde organisatie de workshop volgen. Elke extra persoon is € 75. Soms gebeurt het dat de workshop niet in twee uur gedaan kan worden. Elk uur extra kost € 100. Maar mijn advies is om de workshop tot maximaal drie uur te beperken. Als er meer tijd nodig is dan is het beter om een vervolg workshop in te plannen.
Wil je een workshop met een grote groep personen (meer dan 7), neem dan via bovenstaand formulier contact met mij op dan maken we er een special project van. Bellen kan uiteraard ook: 033-3011738.

Social media marketing hulp nodig?

In de situaties dat jij en je collega’s niet aan toekomen om sociale-media-activiteiten te starten en te onderhouden, kan ik ook van dienst zijn. Neem gerust vrijblijvend contact met mij op. Naast sociale-mediamarketing kan ik je ook helpen met je klantgerichte website, marketingcampagnes met bijbehorende landingspagina’s, advertentiecampagnes met Google AdWords, LinkedIn Ads en Facebook Ads, je Google Analytics websitestatistieken en marketingconcepten bedenken en uitvoeren.

Mockup credit: PixelBuddha